خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد:

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای انسداد مرزهای جنوب شرق

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۲۸۱

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه تقویت مرزها قطعا در ارتقاء امنیت تأثیرگذار است، گفت: برای احداث جاده‌های مرزی، خاکریزها و کانال‌ها و انسداد مرزهای جنوب شرقی باید بودجه و اعتباری ویژه پیش بینی شود.

به گزارش ایلنا، سردار " احمدعلی گودرزی" در سفر به استان سیستان و بلوچستان با "احمدعلی موهبتی" استاندار دیدار و گفت و گو کرد.

سردار گودرزی در این دیدار با تشریح آخرین وضعیت مرزهای کشور، گفت: اقدامات مطلوبی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران رخ داده است که برای تقویت و تجهیز بیشتر سرحدات کشور به اعتبارات ویژه ای نیاز می باشد.

وی با تاکید بر اختصاص اعتبارات لازم برای انسداد مرزها، افزود: تقویت مرزهای جمعهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت مطلوب برای شهروندان و مرزنشینان بسیار موثر خواهد بود و برای احداث جاده‌های مرزی، خاکریزها و کانال‌ها؛ نیازمند بودجه و اعتبار ویژه هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا بر احداث شهرک‌های مسکونی سازمانی تاکید و تصریح کرد: با توجه به حضور شبانه‌روزی مرزداران در برقراری امنیت در مرزهای کشور، می توان با ایجاد خانه های سازمانی، رفاه و آسایش را به مرزداران و خانواده های آنان هدیه کرد.

سردار گودرزی با اشاره به اجرای طرح‌های خوشایندسازی در یگان‌های مرزی، خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی، توجه به یگان های مرزی استان سیستان و بلوچستان است که بحمدالله نیروهای مرزبانی استان با انگیزه بسیار بالا و با روحیه خدمتی مضاعف از سرحدات کشورمان حفاظت و پاسداری می کنند.

"احمدعلی موهبتی" نیز در این دیدار با اشاره به شرایط سخت خدمتی مرزبانان و پلیس در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: 19 درصد از مرزهای جمهوری اسلامی ایران متعلق به این استان بوده و مرزداران ما در شرایط آب و هوایی سخت از سرحدات کشورمان پاسداری و حراست می کنند.

به گزارش سایت پلیس،‌ وی با اشاره به گستردگی مرزهای استان به مساحت 1650 کیلومتر، تصریح کرد: مرزبانی کاری تخصصی است و برای امنیت بیشتر سرحدات کشور، نیاز است مرزبانی تجهیز و تقویت شود، زیرا ما معتقدیم مرزبانی در خط مقدم جبهه قرار دارد و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر شعار سال "جهش تولید" و برخورد با تخلفات سازمان یافته، مبارزه با قاچاق را از اولویت های استان  دانست و تاکید کرد: دستگاه های دخیل در حوزه مبارزه با قاچاق برای رونق بخشی اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز