خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان در گفت‌وگو با ایلنا:

بیماران کرونایی مشکلی بابت دستگاه‌های تنفسی ندارند/ تحویل ۵ بیمارستان جدید در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۲۴۲

استاندار گلستان گفت: به طور حتم کمبود امکانات داریم، اما اکنون تمام بیماران کرونایی در واحدهای درمانی بستری هستند و مشکلی وجود ندارد.

«هادی حق‌شناس» استاندار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به خبرهایی مبنی بر برخی کمبودها در استان برای بیماران کرونایی ضمن تکذیب آن گفت: تکذیب این موضوع به این معنی نیست که ما مشکل و کمبودی داشته نداشته باشیم، اما الان بیماری نداریم که به دلیل کمبود تخت آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو و یا ونتیلاتور خارج از دستگاه باشد.

وی در مورد میزان امکانات بیمارستان‌های گلستان گفت: یقینا ما هم مشکل و هم کمبود امکانات داریم، اما  اکنون تمام بیماران در واحدهای درمانی ما بستری هستند و مشکلی نداریم و امروز همه بیماران ما از دانشگاه علوم پزشکی استان خدمات می‌گیرند.

حق شناس در مورد ساخت پنج بیمارستان جدید در این استان گفت: ما پنچ بیمارستان در دست ساخت داریم و زمانی که این پنچ بیمارستان به شانزده بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی اضافه شود، مطمئنا ما به بیش از سرانه‌ی متوسط خواهیم رسید.

وی گفت: ساخت این بیمارستان‌ها از سال گذشته شروع شده و به امید خدا سال آینده هم تحویل داده خواهد شد، این بیمارستان‌ها دارای حدود ۱۰۰۰ تختخواب جدید است و اگر تا آن زمان ما با کرونا درگیر باشیم حتما به کار خواهد آمد.

استاندار گلستان در پایان گفت: الحمدلله ما حدود ۳۰۰۰ تخت در استان گلستان داریم، ولی اینکه این تعداد تخت چقدر از نیاز استان را بر طرف کند، باید از دانشگاه علوم پزشکی بپرسید، ولی امروز بیماران ما از نظر دستگاه‌های تنفسی مشکلی ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز