خبرگزاری کار ایران

تشریح دستاوردهای پلیس بین الملل ناجا در زمینه مبارزه با جرایم و تعقیب مجرمان بین المللی

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۵۴۳

رئیس پلیس بین الملل ناجا به دستاوردهای این پلیس در زمینه مبارزه با جرایم و تعقیب مجرمان در عرصه بین المللی اشاره کرد و گفت: پلیس بین‌الملل ناجا آماده همکاری پلیسی و آموزشی به منظور مبارزه هر چه بیشتر با جرایم بین المللی است.

به گزارش ایلنا، سردار "هادی شیرزاد" رئیس پلیس بین الملل ناجا در دیدار با "یو جونگ هیون " سفیر کشور کره جنوبی در تهران اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، همواره بر سرعت بخشی ماموریت های پلیسی تاکید دارد.

وی در ادامه به دستاوردهای پلیس بین الملل ناجا در زمینه مبارزه با جرایم و تعقیب مجرمان در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: پلیس بین‌الملل ناجا آماده همکاری پلیسی و آموزشی به منظور مبارزه هر چه بیشتر با جرایم بین المللی است.

رئیس پلیس بین الملل ناجا همچنین به تشریح اهداف و ماموریت های ناجا در حوزه بین الملل و گسترش تعاملات مشترک و فعالیت های پلیسی در کشورهای مختلف پرداخت و بر همکاری های دو جانبه، گسترش روابط پلیسی، تبادل تجربیات و تقویت روابط دوستانه، به منظور سرعت بخشی به استرداد و تعقیب مجرمان تاکید کرد.

در ادامه این دیدار "یو جونگ هیون" نیز گفت: آماده همکاری هر چه بیشتر دو کشور در زمینه های مختلف پلیسی بوده و رشد مناسبات و روابط پلیسی فی مابین جمهوری اسلامی ایران و کشور کره جنوبی در راستای توسعه و ارتقاء امنیت و مکانیزم های امنیتی امری ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز