خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیح درباره تعدیل ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۵۸۸

سخنگوی جمعیت هلال احمر توضیحاتی درباره تعدیل ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی این جمعیت ارائه کرد.

"محمد نصیری" سخنگوی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به خبری مبنی بر تعدیل ۱۷ خبرنگار، تدوین‌گر، سردبیر و گرافیست از روابط عمومی هلال‌احمر با سه ماه حقوق معوقه و البته طلب عیدی سال ۹۸ گفت: موضوع اخراج نیرو و پرسنل هلال احمر مطرح نبوده است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با پیمانکاری طرف قرارداد داشته که این پیمانکار خدمات حوزه رسانه و امور نشریه هلال را برعهده داشته است و این پیمانکار با این دوستان همکاری می‌کرده است و آنها طرف قرارداد با هلال احمر نبوده‌اند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هر سال نیز قرارداد یکساله‌ای با پیمانکار منعقد می‌کردیم، خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدای سال نیز قرارداد سال گذشته با این پیمانکار تمدید شده بود، اما به واسطه مشکلات مالی جمعیت متاسفانه بیش از این نتوانستیم با این پیمانکار ادامه همکاری داشته باشیم.

نصیری در پاسخ به این سوال که حقوق سه ماهه نخست امسال این افراد چه زمانی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: کارهای اداری پرداخت‌ها در حال انجام است و امیدواریم به زودی حقوق این افراد پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز