خبرگزاری کار ایران

نقش موثر خیرین امنیت‌ساز در تأمین امنیت مرزها

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۷۲۹

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه خیرین امنیت ساز در امنیت مرزها نقش موثری دارند، گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مرزبانان در طرح سالم سازی دریا حافظ این دستاوردها در طول نوار ساحلی دریای خزر هستند.

به گزارش ایلنا، سردار " احمدعلی گودرزی "  در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرماندهان استان های مرزی با تبریک دهه کرامت، بر آمادگی عملیاتی فرماندهان و استمرار آموزش‌های رزمی در مرز تأکید کرد و گفت: آموزش اصلی‌ترین مولفه مأموریت مرزبانی است، برای رسیدن به اهداف سازمانی، آموزش باید در تمامی رده ها و یگان های مرزی و رزمی در اولویت قرار گیرد.

وی هوشمندسازی مرزبانی را مهم دانست و افزود: باید تلاش کنیم مرزها را با تجهیزات فنی و اپتیکی مدیریت کنیم و با هوشمند سازی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی از سرحدات کشور مراقبت کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا وجود خیرین امنیت ساز در ارتقاء امنیت مرزها را مهم و اثر بخش دانست و تصریح کرد: مرزبانان مسئول استیفای حقوق مرزنشینان در مرزها هستند و تعامل با مرزنشینان موجب ارتقاء امنیت در مرزها می شود.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه خوشایندسازی محیط خدمتی در یگان های مرزی نقش تاثیر گذاری در ماموریت‌ها دارد، گفت: در کنار اقدامات عملیاتی و ماموریت های مرزی، مرزبانی نیاز به یک نهضت عمرانی دارد تا یگان‌های مرزی تقویت شوند.

فرمانده مرزبانی ناجا نقش اطلاع‌رسانی را در رعایت قوانین و مقررات توسط مرزنشینان مهم دانست و اظهار داشت: معاونت اجتماعی نقش بسیار مهمی در انعکاس اخبار مرزبانی دارد و می تواند با استفاده از ظرفیت رسانه ملی، ماموریت های مرزبانان را در سراسر مرزهای ایران اسلامی به هموطنان منعکس کند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به فصل تابستان و افزایش حجم مسافرت ها به سوی سواحل شمال کشور، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مرزبانان در طرح سالم سازی دریا حافظ این دستاوردها در طول نوار ساحلی دریای خزر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز