خبرگزاری کار ایران

رئیس صدا و سیما:

در استفاده از فضای مجازی دچار عقب ماندگی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۳۰۷

رئیس صدا و سیما گفت: ما امروز در استفاده از فضای مجازی دچار عقب ماندگی هستیم که تاثیر بسیاری در نسل‌های آینده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عسگری، رییس صدا و سیما در مراسم افتتاحیه فاز یک ایستگاه نوآوری شریف اظهار کرد: ما به این شرکت‌های دانش‌بنیان افتخار می‌کنیم. اکنون یک نگاه گفتمان عمومی در جامعه شکل گرفته که حاصل یک روند تاریخی است.عسگری گفت: تولید دانش واقعی در رژیم گذشته نبود، اما بعد از انقلاب اسلامی یک تزریق حمیت و خودکفایی شکل گرفت‌. گفتمان عمومی از برکات جنگ تحمیلی بود و اکنون با حمایت رهبری شرکت‌های دانش بنیان در حال رشد هستند‌. اکنون که ما به سمت دانش بنیان می‌رویم، توانایی و رشد آنها در حال موج زدن است.

وی افزود: وقتی دنیا به صنعت فرهنگی و هنری رسید که قله و اوج آن سینما بود؛ یعنی سینما از صنعت استفاده می‌کرد و در عین حال اثر فرهنگی هم داشت. بعد از فرهنگ سینما، فرهنگ تلویزیون هم شکل گرفت.در اوج این موارد صنعت اینترنت قرار دارد که هم صنعتی فرهنگی و هنری است و هم بیشترین تاثیرگذاری را دارد.

رئیس صدا و سیما در پایان خاطرنشان کرد: ما امروز در استفاده از فضای مجازی دچار عقب ماندگی هستیم که تاثیر بسیاری در نسل‌های آینده دارد. امروز ما دیدیم که شرکت‌های دانش بنیان در صنعت و فرهنگ چقدر می‌تواند تاثیر مثبت داشته باشد. امیدواریم این کارها به افزایش تولیدات فرهنگی کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز