خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیح ابتکار درباره لایحه مجازات پدر در صورت قتل عمد فرزند

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۴۷۱

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده توضیحاتی را درباره لایحه مجازات پدر در صورت قتل عمد فرزند ارائه کرد.

"معصومه ابتکار" معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره لایحه مجازات پدر در صورت قتل عمد فرزند گفت: در این لایحه تلاش می کنیم تا مقداری مجازات را اصلاح کنیم به نحوی که اگر دوباره اتفاقی مانند قتل رومینا رخ داد، پدر با مجازات شدیدتری مواجه شود. 

وی ادامه داد: بر روی این لایحه کار کارشناسی شده است و امیدواریم تا با ارسال به کمیسیون لوایح در آنجا مورد بررسی قرار بگیرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این سوال که آیا درخصوص این لایحه و تدوین آن با علما نیز جلساتی برگزار شده است، گفت: ما تعامل خوبی با علما داریم و 8 نشست فقهی در سال گذشته و اوایل امسال با علمای قم برگزار کرده ایم. 

ابتکار تصریح کرد: ما به طور جامع بحث های فقهی و حقوقی زنان را دنبال می کنیم.  

وی همچنین درباره لایحه محدود کردن طلاق که حدود دو سال پیش مطرح شده بود، گفت: این لایحه نیز در کمیسیون لوایح در حال بررسی است، البته در حال حاضر لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در اولویت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز