خبرگزاری کار ایران

هشدار نسبت به تغییر کاربری و تخریب مویرگی باغات طرشت

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۶۹۲

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نسبت به تغییر کاربری و تخریب مویرگی باغات طرشت در صورت عدم اجرای مصوبه خانه باغ و ورود شهرداری هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرش حسینی میلانی در جریان دویست و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲ گفت: یکی از نکات مهم در شهر تهران شروع طرح کاپ است و انتظار می رود که منطقه دو در طرح کاپ همکاری نزدیکی با مدیریت پسماند داشته باشد و تجربیات این منطقه به صورت هم افزایی دیده شود.

او ادامه داد: در محدوده باغات طرشت انتظار می رود مصوبه خانه باغ اجرایی شود و فرصت های سرمایه گذاری در باغات به نحو مناسب توسط شهرداری منطقه اجرا شود چرا که در صورت اجرایی نشدن شاهد تخریب مویرگی و کوچک شدن باغات خواهیم بود. این در حالی است که گزارش های واصله حاکی از آن است که باغات طرشت به صورت فرسایشی در حال تغییر کاربری هستند.

میلانی همچنین با اشاره به وجود پارک پردیسان در این منطقه گفت: پردیسان محدودیت هایی برای ساخت و ساز دارد تا تنوع زیستی آن حفظ شود اما خدماتی که در این مکان به شهروندان ارائه می شود باید گسترش یابد. هنوز از نظر روشنایی مشکلاتی در پردیسان وجود دارد و نیازمند مشارکت شورایاران محلات اطراف در زمینه حفاظت و بهره برداری از این دارایی مهم هستیم‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز