خبرگزاری کار ایران

مناف هاشمی:

بررسی اعتراض رسانه‌ها به طرح ترافیک خبرنگاری

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۵۷

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از بررسی اعتراض سهمیه بندی طرح ترافیک رسانه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه حضور در صحن علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز کلیات لایحه یک فوریت اقدام یکپارچه بلیت الکترونیک را به تصویب رساندند که به موجب آن تخفیف به سربازان، خانواده‌های شهدا و بازنشستگان شهرداری، افراد تحت پوشش کمیته امداد و غیره ارائه می‌شود.

او همچنین درخصوص انعقاد تفاهم نامه روز گذشته شهرداری و ایران خودرو برای خرید اتوبوس و مینی بوس گفت: روز گذشته تفاهم نامه ساخت ۸۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس بین شهرداری تهران و ایران خودرو به تصویب رسید.

هاشمی گفت: از این تعداد ۳۰۰ مینی بوس و ۵۰۰ اتوبوس است و قرار داد ما با ایران‌خودرو یک ساله است. البته مقرر شده تا پایان شهریور ماه ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس به شهرداری تهران تحویل داده شود.

معاون شهردار تهران درخصوص ارزش ریالی این تفاهم نامه نیز گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی این تفاهم نامه است که بخش از آن را به عناون پیش پرداخت ارائه کرده و الباقی به صورت نقد و غیر نقد پرداخت می‌شود. امیدواریم دولت نیز قسمتی از این منابع را از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در اختیار شهرداری قرار دهد تا بتوانیم قراردادهای دیگری ببندیم چرا که ما به بیش از ۳هزار دستگاه اتوبوس نیاز داریم و این ۸۰۰ دستگاه کافی نیست.

او همچنین در مورد سرانجام طرح ترافیک خبرنگاران گفت: سهمیه‌بندی‌ها تعیین شده و لیست ها به رسانه‌ها اعلام شده اما برخی از رسانه‌ها اعتراض داشتند و در حال بررسی این اعتراضات هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز