خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها تعطیلات پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۴۴۲

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، جزئیات محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه ۲۸ خرداد و تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای ذیل اجرا خواهد شد.

- تردد موتور سیکلت: از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۷ خرداد الی ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ خرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کرج – چالوس

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا سه شنبه الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ( میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزاد راه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ فردا الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه، جمعه و شنبه ( ۲۹ ، ۳۰ و ۳۱ خرداد) الی ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج ( میدان امیرکبیر) و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای فوق الی ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

الف – تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ فردا سه شنبه  الی ساعت ۲ روز یکشنبه (یکم تیر ماه)  از محور هراز ممنوع است.

پ- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه و شنبه ( ۳۰ و ۳۱ خرداد) الی ساعت ۲ روز شنبه و یکشنبه (۳۱ خرداد و ۱ تیرماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه (۳۰ و ۳۱ خردادماه) الی ساعت ۲ بامداد روز بعد در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء ) به صورت یکطرفه می باشد.

در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج – چالوس اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز