خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد؛

عملکرد ضعیف صدا و سیما در آموزش شهروندان برای حفاظت از پارک‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۴۲۵

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از شهردار تهران درخواست کرد اقدامات ضروری برای جلوگیری از آتش‌سوزی را انجام و عوامل آتش‌سوزی‌ها را بررسی و شناسایی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژاد بهرام در جریان دویست و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و گسترش آتش‌سوزی‌های پراکنده در سطح شهر تهران ضروری است، شهرداری تهران اقدامات حفاظتی لازم انجام داده و به بررسی و شناسایی عوامل آتش سوزی بپردازد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر افزود: لازم است سازمان بوستان‌ها با کمک سازمان ارتباطات از طریق نصب بنر در اطراف پارک‌ها و تولید تیزر در فضای مجازی به شهروندان آموزش لازم را برای جلوگیری از تکرار این حوادث بپردازند.

نژادبهرام از عملکرد ضعیف صدا و سیما در آموزش شهروندان برای حفاظت پارک ها و فضای سبز نیز انتقاد کرد و گفت: صدا و سیما برای آموزش های پیشگیرانه هیچ کاری انجام نداده و نمی دهد. این سازمان برخلاف دستورالعمل وظایف خود هیچ کاری برای آموزش شهروندان انجام نداده است.

نژادبهرام گفت: با توجه به گسترش آتش سوزی ها انتظار می رود، رسانه ملی با تولید محصولات رسانه ای و کلیپ های آموزشی به شهروندان آموزش های لازم را ارائه دهد، اما متاسفانه صدا و سیما به وظایف آموزشی خود عمل نمی کند.

او گفت: صدا و سیما باید برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی ها در طبیعت به جامعه آموزش دهد.

نژاد بهرام همچنین از نیروی انتظامی درخواست کرد با همکاری شهرداری تهران با عوامل آتش سوزی های اخیر برخورد کند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز