خبرگزاری کار ایران

جهانپور خبر داد:

شناسایی ۳۵۷۴ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/۳ استان در شرایط «هشدار» قرار گرفت/ ادامه وضعیت قرمز در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۳۶۷

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۷۴ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش جهانپور، رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۴۹۴ مورد بستری و سه هزار و ۸۰ مورد از افراد معادل ۸۶ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۷۱ نفر رسید.

به گفته وی خوشبختانه تا کنون ۱۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

جهانپور خاطرنشان کرد: ۲۵۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۱۹ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تاکید کرد: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است. همچنین استانهای هرمزگان، کردستان و کرمانشاه در وضعیت هشدار جدی قرار دارند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز