خبرگزاری کار ایران

پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۰۱۶

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، نام و یاد بنیا‌ن‌گذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

 به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) یادآور مبارزات انقلابی و مجاهدت‌های روشنگرانه بزرگ‌مردی است که با ایمان، صلابت، شجاعت و اراده‌ای راسخ توانست در مقابل نظام ظالمانه استعمار خارجی و استبداد شاهنشاهی، انقلاب بزرگ اسلامی ملت ایران را رقم زند، انقلابی که نویدبخش پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی باشد.

آن رهبر فرزانه با برافراشتن پرچم اسلام و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نور امید به پیروزی حق علیه باطل را در دل مسلمانان مظلوم و انسان‌های آزاده جهان زنده کرد و تحقق بخش حرکت‌های استقلال طلبانه و آزادی‌خواهانه به‌ویژه در میان ملت‌های اسلامی شدند.

در سالگرد رحلت بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یاد آن امام همام را گرامی می‌داریم و با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای پیمان می‌بندیم که از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید معزز و رشادت ایثارگران معظم و فداکاری خانواده‌های گرانقدر آنان است، حراست و پاسداری نماییم. از خداوند متعال می‌خواهیم همه ما را در جمع ادامه‌دهندگان راه امام (ره) و شهدای والا مقام قرار دهد تا بتوانیم نقش مؤثری در اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا نماییم.

سید محمد علی شهیدی
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز