خبرگزاری کار ایران

ابلاغ شیوه‌نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۴۲۹

​سازمان آموزش و پرورش استثنایی شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اضطراری مدارس شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا) ابلاغ شد. رعایت دستورالعمل برگزاری امتحانات و آزمون‌های تراکمی دانش آموزان در شرایط فاصله گذاری علاوه بر مفاد این شیوه نامه الزامی است.

این شیوه‌نامه برای دوره‌های تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی تمامی دانش آموزان با نیازهای ویژه؛ دوره اول و دوم متوسطه (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای وکاردانش)؛ دوره دوم متوسطه شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش؛ دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای؛ دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای تدوین‌ شده است و به‌تفصیل شرایط سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در هریک از بخش‌ها شرح داده‌ شده است.

متن کامل شیوه نامهابلاغ شیوه‌نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز