خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر علوم:

زمان آزمون‎های سراسری تغییر نخواهد کرد/ لزوم تمهیدات برای پذیرش دانشجویان جدید الورود

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۶۵

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری گفت: طبق آن چه که من اطلاع دارم تا امروز هیچ بنایی برای تغییر در زمان آزمون‌های سراسری نیست و آزمون‌ها در زمان مقرر خود برگزار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم درباره بازگشایی دانشگاه‌ها در زمان مقرر گفت: با توجه به اینکه تاریخ کنکور تنظیم شده و قرار نیست جابجایی در آن اتفاق بیفتد و سازمان سنجش اعلام کرده است که نتایج را در مهرماه اعلام می‌کند.  لذا ترم در مهرماه برگزار می‌شود البته در نیمه اول شهریورماه درباره زمان آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشجویانی که جدیدالورود نیستند در زمان مقرر به سرکلاس می‌روند اما  دانشجویان جدیدالورود در مهرماه با بخشنامه‌ای که وزارت علوم ابلاغ کرده ثبت‌نام می‌شوند. امیدواریم شرایط خاصی پیش نیاید و تلاش ما بر این است که ترم به موقع شروع شود.

معاون آموزشی وزارت علوم درباره شرایط حضور دانشجویان جدید الورود گفت: ما یک سری تمهیدات را می‌گذاریم که دانشجویان جدید الورود به مشکل بر نخورند.

وی در واکنش به تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری گفت: طبق آن چه که من اطلاع دارم تا امروز هیچ بنایی برای تغییر در زمان آزمون‌های سراسری نیست و آزمون‌ها در زمان مقرر خود انجام خواهند شد.

خاکی صدیق در پاسخ به این سوال که اگر شرایط به گونه‌ای باشد که مجبور باشیم زمان کنکور به تعویق بیافتد گفت: پدیده کوید ۱۹ ناشناخته است و ممکن است بروزهای متفاوتی داشته باشد اما اگر دوباره مشکلی به وجود بیاید در شهریور برنامه ریزی خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره آموزش مجازی گفت: این فرصتی استثنایی برای آموزش کشور بوده و الان زیر ساخت‌های بسیار خوبی برای دانشگاه های ما ایجاد شده  است. برنامه ما این  است که یادگیری الکترونیکی در قالب برنامه‌های ترکیبی و برنامه‌های الکترونیکی ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز