خبرگزاری کار ایران

برای تقویت و انسداد مرزها نیازمند اعتبارات هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۱۸۲

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تقویت مرزهای ایران اسلامی در توسعه پایدار کشور موثر خواهد بود و برای تقویت و انسداد مرزها نیازمند اعتبارات و بودجه هستیم.

به گزارش ایلنا،‌ سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان های مرزی استان خراسان رضوی نقش و جایگاه مرز در امنیت و توسعه کشور را مهم دانست و اظهار کرد: تقویت مرزهای ایران اسلامی در توسعه کشور موثر خواهد بود و برای تقویت و انسداد مرزها نیازمند اعتبارات و بودجه لازم هستیم.

وی با اشاره به وجود ۸۷۵۵ کیلومتر مرز مشترک ایران و همسایگی با ۱۵ کشور افزود: داشتن وسعت زیاد و مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران یک فرصت بوده و در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در مرزها صورت گرفته است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه بخشی از امنیت مرزی ایران اسلامی حاصل تعاملات مشترک بین مرزبانی ایران و کشورهای همسایه است، گفت: با تلاش شبانه روزی مرزبانان و تعامل بسیار خوب مرزنشینان با مرزبانان امنیت مطلوبی در مرزهای استان خراسان رضوی حاکم است و مرزبانان در سراسر مناطق مرزی با آمادگی کامل از سرحدات کشور حراست و پاسداری می کنند.

وی یکی از وظایف مهم مرزبانی را استیفای حقوق مرزنشینان عنوان و تصریح کرد: مرزبانان مقتدر همیشه حامی و همراه مرزنشینان هستند و برای استمرار امنیت پایدار مرزهای کشور، تعامل با مرزنشینان امری ضروری است که باید همیشه سرلوحه کار مرزبانان قرار گیرد.

سردار گودرزی با تاکید بر تهدیدات بیگانگان در مرزهای ایران اسلامی گفت: کشور ایران اسلامی با محوریت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و به خوبی توانسته اهداف شوم و پلید دشمنان را خنثی کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری، افزود: مرزبانان نیروی انتظامی با اقتدار کامل در مرزهای ایران اسلامی با هرگونه کالای قاچاق که به اشتغال و رونق تولید داخلی آسیب بزند، مبارزه جدی خواهند کرد.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: در استان خراسان رضوی با ۸۳۳ کیلومتر مرز و همسایگی با دو کشور افغانستان و ترکمنستان، نیاز است که مرزهای مشترک تقویت شوند تا امنیت پایداری در مرزهای دو کشور نیز برقرار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز