خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار گیلان در گفت‌وگو با ایلنا:

گیلانی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را جدی می‌گیرند اما مسافران نه/ نگران وضعیت استان هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۳۶۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: از مسافران به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گلایه‌مندیم.

«محمود قاسم‌نژاد درویشی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وض گفت: در حال حاضر گیلان جزو ۱۰ استانی است که وضعیت خوبی دارد. ۶ شهرستان گیلان در حال حاضر وضعیت سفید و ۱۰ شهرستان وضعیت زرد دارند.خوشبختانه شهرستانی با وضعیت قرمز نداریم.

وی با اشاره به ورود مسافران به استان گیلان در ایام تعطیلات عید فطر گفت: متاسفانه تعدد مسافران بر اساس گزارش اداره کل راهداری استان، طی دو روز گذشته و به نسبت همینن بازه زمانی در سال گذشته، افزایش پیدا کرده بود و با توجه به شرایط کنونی این مسئله باعث نگرانی ما شده است.

او افزود: خواهش می‌کنیم، هموطنان در شرایط فعلی مسافرت‌ها را به تعویق بیاندازند و اگر ناگزیرند که اقدام به سفر کنند، تمام پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ابلاغی وزارت بهداشت را رعایت کنند.

قاسم‌نژاد با تاکید بر اینکه مردم گیلان اصول بهداشتی را خوب رعایت کردند، گفت: طبق آخرین گزارش بالغ بر۹۰ درصد مردم استان اصول بهداشتی و توصیه‌ها را جدی گرفتند، اما ما از عدم رعایت پروتکل‌ها توسط مسافرانی که به استان می‌آیند، گلایه‌مندیم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز