خبرگزاری کار ایران

در بخشنامه‌ای تاکید شد؛

مدیران مدارس از دریافت مبالغ بابت حمل‌ونقل دانش آموزان خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۱۶۰

انجمن اولیا و مربیان، بخشنامه ساماندهی سرویس حمل‌ونقل دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ را به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، در راستای شفاف‌سازی عملکرد مالی مدارس و تأمین رضایت خاطر خانواده‌ها در حوزه حمل‌ونقل دانش آموزان، از سوی مدیرکل انجمن اولیا و مربیان، بخشنامه ساماندهی سرویس حمل‌ونقل دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو را به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

در متن این بخشنامه بر موارد زیر اشاره‌شده است:

در اولین فرصت کارگروه ماده ۱۸ شهرستان/استان تشکیل شود و در مورد زمان انقضای مدت قرارداد فی‌مابین پیمانکاران و آموزش‌وپرورش در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ تصمیم‌گیری شود.

با توجه به تداوم تعطیلی مدارس از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، مدیران مدارس از دریافت مبالغ بابت حمل‌ونقل دانش آموزان خودداری نمایند و وجوه پرداختی آن دسته از والدین که تعهدات مالی خود را پیش‌ازاین تسویه نموده‌اند در حساب مدرسه حفظ شود تا پس از تعیین و اعلام پایان سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ با توجه به مدت روزهایی که خدمات حمل‌ونقل به دانش آموزان ارائه‌ شده است با رعایت ترکیبات قراردادی تسویه نهایی صورت پذیرد.

گزارش اقدامات، نحوه نظارت و فعالیت‌های آن استان در حوزه ارائه خدمات حمل‌ونقل در حوزه شهری و روستایی به دانش آموزان تا تاریخ ۱۳ خردادماه ۹۹ و بر طبق فرم ذیل به دفتر انجمن اولیا و مربیان اعلام گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز