خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

تضمین امنیت صنعتگران و تولیدکنندگان توسط پلیس/ برخورد قاطع با مخلان نظم وامنیت

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۹۵۳

فرمانده ناجا گفت: پلیس، امنیت صنعتگران و تولیدکنندگان را تضمین می‌کند و این افراد بدانند در امنیت کامل پلیس هستند.

به گزارش ایلنا، سردار"حسین اشتری" در حاشیه آیین تکریم ومعارفه فرماندهان استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال "رونق تولید" نامگذاری شد که پلیس نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام داد که می توان به راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی، استقرار پلیس در تمام گمرکات و دیگر اقدامات اشاره کرد.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی با حمایت دستگاه قضائی برخورد های قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت اقتصادی انجام داد که پرونده دانه درشت های زیادی در دست اقدام است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: امیدواریم در سال جدید که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب آن را سال جهش تولید نامگذاری کرده اند بتوانیم در عرصه اقتصادی اقدامات خوبی انجام دهیم، همانگونه که پلیس گمرگ در تمام گلوگاه ها استقرار پیدا کرده و با اشراف بالای اطلاعاتی که وجود دارد از ورود کالای قاچاق پیشگیری می شود، اقدامات مناسب دیگری نیز انجام دهیم.

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین اشتری اظهار داشت: پلیس، امنیت افرادی که مسئولیت تولید را به عهده دارند تضمین می کند و هر جا که صنعت گران و مراکز تولیدی وجود دارند بدانند در امنیت کامل پلیس هستند وامیدوارم در سال جهش تولید با همت مردم  در تولید، امنیت و موضوعات فرهنگی ارتقاء پیدا کنیم.

فرمانده ناجا تاکید کرد: کسانی که مخل نظم و امنیت هستند و به حقوق مردم تعدی می کنند بدانند با حمایت های دستگاه قضائی برخورد قاطع با آنها خواهد شد و اجازه نخواهیم داد افرادی این آرامش و امنیت خوب که ثمره خون شهیدان است را برهم بزنند.

سرداراشتری اظهار داشت: هوشمند سازی پلیس پروژه بزرگی است که به حول و قوه الهی شروع شده و ان شاءالله تا ۳ سال آینده به اتمام می رسد، هوشمند سازی پلیس دقت و سرعت را افزایش می دهد و تا چند ماه دیگر از برخی سامانه هایی که در خدمت مردم قرار خواهند گرفت رونمایی می شود و مطمئنا با همکاری مردم تا چند سال آینده تحول بسیار خوبی در ارائه خدمت به مردم خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز