خبرگزاری کار ایران

تصویب طرح استخدام ۱۰۰۰ امدادگر داوطلب متخصص در هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۶۱۴

​رئیس جمعیت هلال احمر از تصویب طرح جذب ۱۰۰۰ امدادگر داوطلب متخصص، در شورای عالی هلال احمر و در مرحله نخست جذب نیروی عملیاتی مورد نیاز پایگاه های این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایلنا، کریم همتی گفت: در حال حاضر ۱۲۴۱ نیروی عملیاتی در این جمعیت دارای پست سازمانی پایگاه هستند اما این جمعیت برای تکمیل نیروی کادر پایگاه های خود ۴۱۰۰ نیروی دیگر نیاز دارد.

وی افزود: به منظور تامین و ساماندهی نیروی انسانی و ایجاد انگیزه برای نیروهای داوطلب هلال احمر جهت خدمت در پایگاه های امداد و نجات و همچنین صرفه جویی در منابع، امکانات و تجهیزات فردی و عملیاتی، تربیت نیروی انسانی با دوام و متعهد و تخصصی شدن ارائه خدمات؛ جذب نیروی انسانی مورد نیاز در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی و در چند مرحله انجام خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در مرحله نخست، ۱۰۰۰ امدادگر داوطلب متخصص پس از انجام مراحل اداری و تصویب در سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این جمعیت جذب خواهند شد، براین اساس ۷۷۸ نیرو در پایگاه امداد و نجات بین شهری (جاده ای)، ۹۰ نیرو در پایگاه های کوهستان، ۳۰ نیرو در پایگاه های ساحلی و ۱۰۲ نیرو نیز در مراکز پاسخگویی اضطراری ۱۱۲، جذب می شوند.

به گزارش اطلاع رسانی پایگاه هلال احمر، همتی گفت: یکی از شروط جذب، استفاده از نجاتگران با سابقه بیش از ۳ سال است که دوره های تخصصی مرتبط را گذرانده و دارای گواهینامه رانندگی پایه ۲ باشند. برای استمرار حضور این نیروها در پایگاه ها تعهدنامه محضری دریافت می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز