خبرگزاری کار ایران

قدردانی وزیر بهداشت از شرکت‌های دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۳۲۸

وزیر بهداشت از درخشش بی‌نظیر شرکت‌های دانش‌بنیان در کلیه عرصه‌ها، بخصوص همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا تقدیر کرد و آن را افتخاری ثبت شدنی در تاریخ کشورمان خواند.

به گزارش ایلنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی نامه‌ای به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، ضمن تشکر از حمایت‌های سورنا ستاری و ملک زاده از شرکت‌های دانش بنیان از درخشش بی نظیر این شرکت ها در کلیه عرصه ها بخصوص همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این نامه  به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ستاری

معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور

جناب آقای دکتر ملک زاده

معاون محترم تحقیقات و فناوری

درخشش بی نظیر شرکت‌های دانش بنیان در کلیه عرصه‌ها، بخصوص همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا افتخاری ثبت شدنی در تاریخ کشورمان خواهد بود.

بدینوسیله از جنابعالی و کلیه عزیزانی که در آن مجموعه در حمایت از شرکت های دانش بنیان گام برداشته اید سپاسگزاری می کنم. خواهشمند است مراتب قدردانی اینجانب را بنحو مقتضی به مدیران و دست اندرکاران شرکت های مذکور که فعالیت های درخور تحسینی در زمینه پیشگیری تشخیص و یا تهیه مایحتاج مراکز بهداشتی درمانی جهت مبارزه با بیماری داشته اند ابلاغ فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز