خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی نیمه‌شعبان

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۶۶۲

سرپرست پلیس راهور استان قم محدودیت‌های ترافیکی نیمه‌شعبان در قم را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "غلامرضا صدفی" اظهارداشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و بسته بودن درهای مسجد مقدس جمکران، مراسم عظیم نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد و به همین دلیل امسال این مکان مقدس نمی تواند پذیرای عاشقان و منتظران امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ناشی از حضور احتمالی زائران و مجاوران، طرح ترافیکی خاصی از روز چهارشنبه بیستم فروردین ۹۹ از ساعت ۰۸۰۰ تا پایان روز پنج شنبه با اعمال محدودیت های ترافیکی جهت جلوگیری از ورود وسایل نقلیه به محدوده رینگ مسجد مقدس جمکران بشرح ذیل و در صورت ضرورت هم در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) اعمال خواهد شد:

-دوربرگردان بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار سمیه به سمت مسجد مقدس جمکران

-میدان بقیه ا...(عج) به سمت میدان انتظار

-ورودی از بزرگراه خلیج فارس به سمت امامزاده جعفر غریب

-ورودی از امامزاده جعفر غریب به سمت بلوار انتظار

-تقاطع پل بقیع و خیابان امام حسن عسکری(ع) به سمت پمپ گاز مسجد مقدس جمکران

-خیابان ولیعصر(عج) به سمت مسجد مقدس جمکران(گیت)

-از خیابان ظهور و پارکینگ ناظم زاده به سمت مسجد مقدس جمکران(کوچه۱۳)

-مسیرهای فرعی رفت و برگشت منتهی به دسترسی محلی( کندرو) پیامبر اعظم(ص)

-ورودی بلوار بسیج به سمت بلوار پیامبر اعظم(ص)

-ورودی خیابان ظهور از سمت بلوار آیت ا... بروجردی به سمت مسجد مقدس جمکران

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: از همه هموطنان و هم استانی ها درخواست می کنیم با توجه به برگزار نشدن مراسم نیمه شعبان در مسجد جمکران برنامه ای برای سفر به این مکان مقدس نداشته باشند و با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در حفظ جان و سلامتی خودشان و دیگران کوشا باشند.

سرهنگ صدفی افزود: چنانچه افرادی به اعمال محدودیت ها و تذکرات پلیس توجهی نداشته باشند، برابر قانون برخورد می شود بنابراین از همه مردم در خواست داریم همکاری لازم را پلیس راهنمایی و رانندگی استان داشته باشند.

سرپرست پلیس راهور استان قم اضافه کرد: از اینکه نمی توانیم امسال میزبان شما هموطنان عزیز باشیم عذرخواهی کرده و امیدواریم در کنار خانواده هایتان لحظات شادی را سپری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز