خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۱۹۶

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی شاهین محمد صادقی را به عنوان مشاور خود در امور خیرین منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر شاهین محمد صادقی با توجه به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مشاور اینجانب در امور خیرین منصوب می شوید.

امید است با لطف الهی و بهره گیری از مشارکت و استفاده از کلیه ظرفیتهای خیرین، سازمانهای مردم نهاد و انجمن های مردمی در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

محورهای زیر به عنوان اهم انتظارات از همکاری با جنابعالی مورد انتظار است :

۱.  ساماندهی مشارکتهای مردمی در حوزه سلامت و استفاده از ظرفیت های خیرین و موسسات خیریه و سازمانهای مردم نهاد، بویژه مجمع خیرین سلامت و همچنین شرکتها و بنگاههای اقتصادی در راستای مسئولیت اجتماعی مبارزه با کرونا در کلیه عرصه های بهداشتی، درمانی بخصوص مراکز بیمارستانی.

۲. برنامه ریزی به منظور جلب مشارکت ایرانیان خارج از کشور و بالابردن سطح فعالیت های بین المللی سازمانهای مردم نهاد و موسسات خیریه.

۳. استفاده از ظرفیت سمن های فعال در حوزه بین الملل و همچنین خیرین حقیقی به صورت انفرادی در داخل و خارج از کشور و استفاده از تجارب آنان در ایجاد هماهنگی و همکاری بین بخشی به منظور هدایت صحیح کمکهای مردمی.

بدیهی است کلیه معاونین و مدیران این وزارت در برآورد اهداف خیرخواهانه مساعدت لازم خواهند نمود.

ضروریست کلیه کمک‌های نقدی و غیرنقدی با نظارت هیات سه نفره متشکل از جنابعالی، معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل محترم دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در راستای اهداف مقدس خیرین عزیز هزینه و گزارش آن به اینجانب ارائه گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز