خبرگزاری کار ایران

اختصاص۵۹۶ میلیارد به ۳۸ بیمارستان استان تهران برای درمان کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۷۵۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: تاکنون حدود ۵۹۶ میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرارگرفته است.

به گزارش ایلنا، نعمت الله ترکی از تجهیز ۳۸ بیمارستان استان تهران به امکانات مورد نیاز برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا خبر داد و افزود: تا کنون ۱۹۵میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان از محل ارزش افزوده برای تجهیز این بیمارستان ها تامین اعتبار و هزینه شده است.

معاون پشتیبانی و بودجه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در استان تهران افزود: تامین اعتبار و اختصاص این مبالغ برای خرید تجهیزات مورد نیاز بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده با دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است.

وی افزود: براساس توافقات صورت گرفته با بانک مرکزی از محل منابع ارزی دولتی نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های استان بهره گرفته شده است.

بر اساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اظهارات ترکی در حالی است که در تاریخ ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۹۸ به دنبال درخواست ستاد فرماندهی عملیات‌ مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، با ابلاغ محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌ها و تأمین لوازم ضروری و مقابله اثربخش با بیماری کرونا اختصاص یافت و در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرارگرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز