خبرگزاری کار ایران

جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای استان اصفهان/ صنوف غیر ضرروی و متخلف تعطیل می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۶۷

فرمانده انتظامی استان گفت: طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت مردم در استان اصفهان در حال اجرا است و از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای این استان جلوگیری می شود.

به گزارش ایلنا، سردار "مهدی معصوم بیگی" اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا نیروی انتظامی استان اصفهان نیز با تمام توان و به کاریگری همه تجهیزات در کنار دیگر دستگاه ها وارد عمل شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح مستلزم مشارکت و تعامل مردمی است بیان داشت: پلیس از ورود مسافران و خودروهای غیر بومی به شهرهای این استان جلوگیری می کند و مسافران فقط اجازه تردد از کنار گذر شهرها را دارند.

سردار معصوم بیگی افزود: امید است شهروندان عزیز نیز برای کاهش یا قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اگر به سفر رفته اند در کوتاه ترین زمان بازگردند و اگر در منزلند حتی الامکان خارج نشوند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این طرح کلیه تردد ها به استثنای خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی ممنوع است.

سردار مهدی معصوم بیگی از تعطیلی برخی صنوف غیر ضروری خبر داد و اظهار داشت: واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری مردمی را تامین می کنند مانند نانوایی های، سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی و غیره فعالیت می کنند و دیگر اماکنی که فعالیت آنها غیر ضروری است تعطیل هستند و اگر کسانی موارد قانونی و بهداشتی را رعایت نکنند با آنان برخورد قاطع می شود.

به گزارش سایت پلیس، وی همچنین از محدودیت تردد کلیه خودورهای شخصی در روز طبیعت خبر داد و گفت: در روز ۱۳ فروردین ماه خودروهای شخصی که در شهر اصفهان تردد کنند جریمه خواهند شد و به پارکینگ منتقل می شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از مردم خواست به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود مانند تعطیلی پمپ بنزین ها توجهی نکنند و بدانند افرادی هدفمند یا بی هدفمند با شایعه پراکنی در فضای حقیقی و مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند که اینگونه افراد نیز با برخورد قاطع و قانونی پلیس فتا روبرو می شوند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: بحمدلله در این طرح کلیه دستگاه های اجرایی پای کار آمده اند و بیش از ۸۰ درصد مردم نیز همکاری می کنند که امید است با همکاری هموطنان عزیز بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز