خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت میلاد سرداران کربلا و روز پاسدار و جانباز

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۴۳

انوشیروان محسنی بندپی در پیامی میلاد سرداران کربلا امام حسین(ع) و روز پاسدار، حضرت ابوالفضل عباس(ع) به عنوان روز جانباز و امام سجاد(ع) را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، متن پیام استاندار تهران به این شرح است:

آن دم که حسین(ع) هستی را به وجود بابرکت خود منور کرد، عرشیان آزادی و عدالتخواهی را به فرشیان نوید دادند تا زین پس جهان به نماد جوانمردی اش ببالد و چه هارمونی زیبایی که سقای دشت کربلا ابوالفضل(ع) هم رکارب با قتیل العبرات دشت کربلا می شود تا هستی جلوه ای از شور و شکوه فضائل نیکو شود.

حسین سرآمد مظلومان کربلا، با نثار خون خود و یارانش پیام آور آزادی و ایستادگی در برابر ظالم می شود و قمر بنی هاشم با رشادت و مردانگی، عاشورا را به جلوه بارز هویت و ماهیت هستی تبدیل می کنند و سید الساجدین امام سجاد(ع) این شریان الهی و انسانی را به قلب تپنده تاریخ تزریق می کند.

در استمرار این مسیر، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نیز مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از فرهنگ عاشورا الگو می‌گیرند و با رشادت از ایران اسلامی دفاع می‌کنند و قدرت و شکست‌ناپذیری خود را در میادین و عرصه‌های مختلف به اثبات رسانیده و اکنون همراه با حافظان سلامت، در زمینه مقابله با شیوع کرونا پیشگام شده اند.

به علاوه حضور جانبازان در جامعه همراستای انقلاب است و وجود آنان در جامعه همچون وجود عمّار یاسر در سپاه امیرالمؤمنین(ع) است که عمار، جانباز جنگ های رسول خدا بود و رنج ماندن را بر خود هموار می کرد تا شبهه و نفاق را در میان امت و از اردوی علی (ع) بزداید. عمارهای انقلاب یعنی جانبازان نیز مانده اند تا پرچم انقلاب اسلامی را برافراشته نگاه دارند، آنان مانده اند تا بگویند کدام راه، راه اصیل انقلاب است، و اکنون باید همگی در این مسیر شفاف و نورانی قدم برداریم.

اینجانب ضمن تبریک این اعیاد سراسر شور و شعور و تبریک به جانبازان و پاسداران انقلاب اسلامی امید دارم که بر برکت ائمه اطهار و توسل به آنها همراه با تلاش کادر درمان و همراهی و مشارکت مردم بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز