خبرگزاری کار ایران

کاهش ۲۸ درصدی ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۰۵

رییس پلیس راه کشور از کاهش ۲۸ درصدی ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تیمور حسینی رییس پلیس راه کشور درباره اجرای طرح ممنوعیت ورود و خروج در استان های کشور در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: طی دو روز گذشته پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی حدود ۲۸ درصد ترددها نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح کاهش پیدا کرده است. 

وی ادامه داد: اصل و اساس طرح در کنترل ورودی شهرها متکی است و همکاران من در استانهای کشور بیشترین کنترل را در ورودی شهرها متمرکز کرده اند. ملاک برای اجازه ورود به شهرها نیز احراز سکونت افراد برای اجازه ورود به هر شهر است.

رییس پلیس راه کشور در پاسخ به این سوال که برخی افراد ساکن یک شهر هستند اما پلاک خودروی شان متعلق به شهر دیگری است گفت: موضوع اصلی بحث احراز سکونت افراد است یکی از این روشها شماره پلاک خودرو است اما روشهای دیگری مانند آدرس بیمه شخص ثالث، کد ملی، کارت شناسایی یکی از سازمان های مشخص در شهرستان نیز می تواند برای احراز هویت افراد به کار گرفته شود. 

سردار حسینی با بیان اینکه هدف احراز سکونت نیز به منظور جلوگیری از سفرهای غیر ضروری است، تصریح کرد: البته یک سری از ترددها اجتناب ناپذیر است از جمله سفرهای ناوگان باری که باید فعالیت خود را به صورت مستمر ادامه دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز