خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

برای تامین مایحتاج ضروری هیچ مشکلی وجود ندارد/ تشکیل بیش از ۵۶۰۰ پرونده درخصوص اصناف متخلف در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۸۶۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در خصوص تامین مایحتاج ضروری مردم گفت: در استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

محمد امامی امین (معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری) تهران به خبرنگار ایلنا، گفت: تقریبا غیر از صنوفی که از منع فعالیت مستثنی شده‌اند کمابیش و به‌صورت موردی برخی از صنوف فعال بوده‌اند که طی گشت‌های انجام شده، با اصناف متخلف برخورد شده است. 

وی ادامه داد: در شهر تهران ۴۰۰ بازرسی توسط ۸ گشت مشترک با تعزیرات انجام شده است و ۴۷ پرونده به ارزش ریالی ۹۵.۷۱۰.۰۰۰ ریال باز شده است.

معاون اقتصادی استانداری تهران درباره گشت‌های انجام شده در توابع استان تهران تصریح کرد: تاکنون نیز ۳۱۷ بازرسی در  ۱۱ گشت مشترک انجام شده و در همین خصوص نیز ۱۶ پرونده به ارزش ریالی ۱۳۰.۱.۸.۰۰۰ تشکیل شده است. 

امامی امین خاطرنشان کرد: در استان تهران نیز در ۱۹ گشت مشترک ۷۱۷ بازرسی انجام شده و در مجموع ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۲۲۵.۸۱۸.۰۰۰ تشکیل شده است. همچنین در مجموع روزهای گذشته از ابتدای طرح نوروز ۹۹ در شهر تهران ۲۲۰۱۵ گشت انجام و ۳۷۹۳ پرونده تشکیل شده است. همچنین در توابع استان تهران ۲۱۷۵۰ بازرسی انجام و ۱۴۰۸ پرونده تشکیل شده است. در مجموع در استان تهران ۴۳۷۶۵ بازرسی انجام و ۵۶۴۶ پرونده تشکیل شده است. 

وی در بخش دیگری از صحبتهایش درباره مواد ضدعفونی‌کننده گفت: به گفته وزیر صمت حدود ۸ برابر تولید مواد ضدعفونی‌کننده افزایش پیدا کرده است و تقریبا در همه سوپرمارکت‌ها مواد ضدعفونی‌کننده نیز موجود است. در بخش ماسک نیز افزایش تولید بسیاری داشتیم و تقریبا در بازار در همه داروخانه‌ها ماسک نیز قابل تهیه است. 

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: به گفته وزیر صمت نیز حدود ۱۸ میلیون گان و ماسک وارد شده است. 

امامی امین در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص تامین اقلام ضروری و مایحتاج مردم مشکلی در استان وجود دارد یا خیر گفت: ذخایر ما بسیار خوب است و در خصوص تامین مایحتاج ضروری مردم هیچ مشکلی در استان وجود ندارد. حتی گوشت گوسفند که در مقطعی افزایش قیمت داشت در حال حاضر به قیمت‌های اولیه بازگشته است و مشکلی برای تامین مواد غذایی و مایحتاج مردم نداریم. 

وی درباره برخورد با محتکران گفت: در حال حاضر به نسبت قبل بحث احتکار وجود ندارد چراکه هر کالایی که وجود داشته باشد زمان فروش و مصرف آن در حال حاضر است فقط در مواردی با احتکار الکل مواجه هستیم که سیستم قضایی با شدیدترین نحو با این افراد برخورد می کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز