خبرگزاری کار ایران

تداوم ارائه خدمات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در ایام تعطیل

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۹۰۴

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: مدیران و کارکنان اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به منظور تداوم ارائه خدمات و پیگیری در تامین ماسک، دستکش و دستگاه های مرتبط مقابله با ویرویس کرونا جدید در روز تعطیل اول فروردین ۱۳۹۹ در محل کار خود حاضر شدند.

به گزارش ایلنا، صفوی افزود: سفره هفت سین سلامتی را همراه با کادر درمانی خدمت کننده به بیماران کرونایی برپا کردیم و آرزوی سلامتی و صحت برای همه هم وطنان عزیز را داریم.

صفوی از کلیه شرکتها و تامین کنندگان و اصناف تجهیزات و ملزومات پزشکی و کادر خدمات فنی سرویس و خدمات پس از فروش که در سال ۱۳۹۸ علی رغم تحریم های ظالمانه نسبت به تامین به موقع اقلام مورد نیاز بیماران مراکز درمانی سراسر کشور تلاش مضاعف نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود؛ مقام معظم رهبری هم در پیام نورورزی سال ۱۳۹۹ خود از صمیم قلب از نیروهای پشتیبان تامین کننده اقلام بهداشتی و پزشکی نظیر دستکش و ماسک تشکر کردند و به آنها مژده اجر الهی را بشارت دادند.

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در خصوص نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید گفت: امیدواریم همانگونه که در سال ۱۳۹۸ در سال رونق تولید، شاهد افزایش ۳۰ درصدی رشد تولیدات داخلی تجهیزات و ملزومات پزشکی بودیم، در سال ۱۳۹۹ نیز در راستای سیاست وزیر بهداشت در حمایت از تولید داخل، با استفاده از فناوری های نوین و ارائه نطرات علمی و فنی دانشگاهها و با مشارکت بخش خصوصی، شاهد توسعه کمی و کیفی و جهش در امر تولیدات داخلی حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی باشیم و قدمی رو به جلو در کاهش وابستگی های کشور بر داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز