خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی خبرداد:

آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی در شهرک احمدی

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۴۸۴

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه نجاری و مبل‌سازی در شهرک احمدی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶:٠١ یک‌مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه نجاری و مبل‌سازی به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی و شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه به محل حادثه واقع در محله خلازیل، شهرک احمدیه، خیابان رجایی اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه به محل می‌رسند و مشاهده می‌کنند در دو طبقه منفی از یک ساختمان که هر کدام حدودا ۵٠٠ متر وسعت داشتند و محل نگهداری و تولید مصنوعات مبلمان و چوبی تبدیل شده بود، آتش‌سوزی رخ داده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در این محل مبل‌های ساخته شده، مواد قابل اشتعال وجود داشت، گفت: شدت حرارت به قدری بود که دود بسیار غلیظی از راهرو ها را فرا گرفته بود. آتش‌نشانان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند به محل نفوذ کردند اما هر از گاهی مایعات قابل اشتغالی که در آن محل وجود داشت منفجر شده و آتش گسترده‌تر می‌شد. آتش‌نشانان موفق شدند آتش را تحت کنترل خود در آوردند و هم اکنون حریق اطفا شده است.

به گفته وی این حادثه خسارت مالی زیادی به جا گذاشته اما خسارت جانی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز