خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

توقف سفر زمینی به عتبات تا دو هفته به دلیل شیوع کرونا/سفرهای هوایی به عتبات برقرار است

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۶۷

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت آخرین وضعیت سفر به عتبات عالیات را اعلام کرد.

«محمد آزاد» سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره سرانجام سفر به عتبات عالیات که با توجه به شیوع کرونا در کشور از روز جمعه متوقف شده بود، گفت: با توجه به اهمیت مسائل بهداشتی، سفر به عتبات عالیات از جمعه متوقف شده بود و سفر زمینی و هوایی به عراق انجام نمی‌شد.

وی ادامه داد: در همین خصوص جلسه‌ای بین مسئولان ایرانی و عراقی در دو روز گذشته برگزار شده است. در این جلسه مقرر شد که سفر زمینی به عتبات به مدت دو هفته متوقف شود که البته در صورت توافق دو کشور، به ویژه مذاکرات وزرای بهداشت ایران و عراق، ممکن است این مدت کاهش پیدا کند.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: اکنون سفرهای هوایی به عتبات برقرار است و تا ۴۸ ساعت آینده بررسی در خصوص آنها اعلام خواهد شد.

آزاد درباره زائرانی که هم‌اکنون در عراق حضور دارند، گفت: در خصوص بازگشت این زائران به کشور مشکلی وجود ندارد و براساس زمان‌بندی مشخص شده به ایران بازمی‌گردند و مسئولان بهداشتی کشور نیز در مرزها حضور داشته و وضعیت سلامت آنها را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز