خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۷۳۰

جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر، صبح روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه سال جاری با حضور وحید قبادی دانا، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و سایر اعضای کمیته در ساختمان مرکزی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجید رضازاده معاون توسعه، پیشگیری سازمان بهزیستی کشور درحاشیه این جلسه به مصوبات کمیته هماهنگی مراکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت : در این جلسه مصوب شد تا همه مسایل  و بحث هایی که پیرامون معتادان متجاهر و مراکز ماده ۱۶ وجود دارد در کمیته مطرح شود  تا مسوولیت هر کدام  از نهادها و ارگانهای زیرربط مشخص و تصمیم گیری  شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد تا هر کدام از سازمانها  و نهادهای  مرتبط با ماده  ۱۶ از  مطرح کردن  مسایل  و موضوعاتی  که موجب  می شود  تا  در بین افکار عمومی بازخورد  منفی داشته  باشد خودداری  کنند.

رضا زاده، امضای  تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد  مخدر با  بیمه سلامت  به منظور  درمان معتادان  متجاهر و پرداخت  هزینه  آن از سوی  بیمه سلامت، پذیرش  معتادان  متجاهر در مراکز نگهداری از معتادان  متجاهر  با در نظر گرفتن میزان  ظرفیت  مراکز و تعداد افراد  موجود درآنها را از دیگر مصوبات  این  کمیته  عنوان کرد.

معاون توسعه، پیشگیری همچنین خاطر نشان کرد: درجلسه  کمیته  مقرر شد تا  اردیبهشت ماه سال  ۹۹، سیستم  مکانیزه  تشخیص  هویت  برای  معتادانی که  ذیل ماده ۱۶ تحت درمان قرار می گیرند  راه  اندازی  شود.

قرار است تا پایان سال جاری، کمیته  هماهنگی  مراکز  ماده ۱۶ قانون  مبارزه  با  مواد  مخدر برای  رسیدگی  به  بحث های  فوریتی تشکیل  جلسه  دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز