خبرگزاری کار ایران

ضدعفونی هر شبِ اتوبوس‌ها و خطوط مترو

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۵۱

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: دستگیره و سایر ادوات موجود در خطوط مترو و بی آرتی هر شیفت استرلیزه می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران با حضور در حسینه جماران و در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات شهرداری تهران برای مقابله با ویروس کرونا گفت: شهرداری به طور خاص می تواند به کاهش ویروس کرونا در مکان های خاصی مثل ایستگاه های مترو و ایستگاه‌های اتوبوس کمک کند، از دیروز اقداماتی در مترو و بی آر تی شروع شده که هر شیفت این ایستگاه ها صد عفونی می شوند.

اعطا تصریح کرد: ستادی در دفتر شهردار تهران از روز پنج شنبه آغاز به کار کرده و دستگاه های خارج از شهرداری در آن عضو هستند این ستاد به طور منظم تشکیل جلسه می دهد و دستور العمل های وزارت بهداشت که به شهرداری ابلاغ می شود را پیگیری می‌کند.

اعطا خاطرنشان کرد: برای اطلاع رسانی درباره کرونا فردا سازمان زیبا سازی به طور ویژه بیلبوردهایی در سطح شهر نصب می‌کند.

وی در ادامه درباره سایر اقدامات گفت: دستگیره و سایر ادوات موجود در خطوط مترو و بی آرتی هر شیفت استرلیزه می شوند. دستورالعمل‌های وزارت بهداشت فردا به همه بخش های شهرداری ابلاغ می شود. کلیه کارکنان شهرداری به خصوص آنهایی که با مردم در ارتباط هستند به طور فشرده آموزش خواهند دید و سراهای محلات و فرهنگسراها در زمینه آموزش پیگیری از کرونا فعال خواهند شد.

وی همچنین درباره وضعیت نگران کننده گرمخانه ها گفت: برای رسیدگی به وضعیت گرمخانه ها پیگیر بودیم و برنامه ریزی ویژه ای برای توزیع  وسایل بهداشتی کافی در این گرمخانه ها انجام داده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز