خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت تردد کامیون در ۲ محور مواصلاتی

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۷۵۴

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از ممنوعیت تردد انواع کامیون و کشنده‌ها در ۲ محور بجنورد - اسفراین و بجنورد - آشخانه، به دلیل بارش برف خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا حسین‌زاده اظهار کرد: بارش برف نسبتا شدید در این ۲ محور در گردنه‌های امین الله و اسدلی از سحرگاه امروز آغاز شده که به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی و ایجاد سهولت در آمد و شد خودروها، تردد انواع کشنده و کامیون در این مسیر‌ها ممنوع شده است.

سرهنگ حسین زاده یادآور شد: در حال حاضر میزان برف به حدی نیست که نیازی به استفاده از زنجیرچرخ باشد، اما رانندگان باید حتما برای تردد در محور‌ها تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی گفت: همچنین در سایر محور‌های استان نیز باران در حال باریدن است که در این راستا رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه به منظور داشتن سفری ایمن ضروری است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی همچنین با تاکید بر پرهیز از سفر‌های غیر ضرور در محور‌های استان، از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها دارند خواست حتماً تجهیزات ایمنی و لباس گرم به همراه داشته باشند تا سفر را بدون خطر سپری کنند.

اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی با صدور اطلاعیه‌ای پیش‌بینی کرده بود که هوای این استان در روز جمعه ۲ اسفند علاوه بر وزش باد شدید، شاهد بارش برف و باران و کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما در بسیاری از مناطق خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز