خبرگزاری کار ایران

ثبت اثر انگشت و چهره بیش از ۱۱ هزار نفر در سامانه کارگری شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۰۷۷

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه تا به امروز اطلاعات بیش از ۱۱ هزار نفر از کارگران در سامانه کارگری به ثبت رسیده است، گفت: این افراد موظف هستند تا هر روز اثر انگشت و چهره خود را در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش ایلنا،‌ زهرا صدراعظم نوری با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در خصوص ساماندهی حوزه خدمات شهری اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب در حوزه خدمات شهری شفاف سازی و راه اندازی ۴ سامانه توزین پسماند، تجهیزات و ماشین آلات، نیروی کارگری و مدیریت پیمانکاران بود.

وی ادامه داد: این ۴ سامانه به خوبی می توانند مساله پسماند را شفاف کنند و مشخص می کند که چه میزان پسماند روزانه تولید و توزین می شود. همین طور تعداد نیروی انسانی فعال و ماشین الات در این حوزه کاملا مشخص می شود.

براساس گزارش شهرنوشت، رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به فعال سازی یکی از این سامانه ها در حوزه کارگری گفت: اطلاعات بیش از ۱۱ هزار نفر از کارگران در این سامانه به ثبت رسیده، این افراد موظف اند تا هر روز اثر انگشت و چهره خود را در این سامانه ثبت کنند.این سامانه کمک می کند تا ما شاهد لیست های متعددی که بعضا وجود هم ندارند یا در بخش های دیگر فعالیت می کنند، در این حوزه نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز