خبرگزاری کار ایران

در کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی صورت گرفت؛

تقدیر از دانشگاه‌های برتر در حوزه یادگیری و توسعه سرمایه‌های انسانی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۸۳

در دومین روز از برگزاری کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی، از دانشگاه‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه یادگیری و توسعه سرمایه‌های انسانی تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، در این آیین که ظهر امروز (سه شنبه) با حضور محمد‌تقی نظر پور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کنفرانس، دکتر اباصلت خراسانی، مدیر کل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم و دکتر نصیری قیداری و رئیس دانشگاه شهید بهشتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار شد، از ۵ دانشگاه برتر، ۴ سازمان و ۷ منطقه برتر شهرداری تهران تقدیر شد.

در این آیین از دانشگاه‌های شهید بهشتی، فردوسی مشهد، شهید باهنر کرمان، یزد و شیراز به عنوان دانشگاه‌های سرآمد کشور در حوزه یادگیری و توسعه سرمایه‌های انسانی تقدیر شد.

همچنین از سازمان‌های صدا و سیما، صندوق بازنشستگی کشوری، مجتمع فنی تهران و اداره کل آموزش و برنامه‌ریزی شهرداری تهران به عنوان سازمان‌های برتر هفتمین دوره تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی تقدیر شد.

در ادامه این آیین از شهرداری‌های مناطق یک، سه، چهار، هشت، سیزده، چهارده و شانزده تهران نیز به عنوان شهرداری‌های برتر در زمینه توسعه سرمایه های انسانی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز