خبرگزاری کار ایران

پاکسازی ۹۲ باب خانه در اطراف میدان امام حسین(ع)

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۳۶

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پاکسازی۹۲ باب خانه در نقاط آلوده اطراف میدان امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: دومین مرحله از طرح پاکسازی نقاط آلوده، پاتوق‌ها محلات اطراف میدان امام حسین (ع) با همکاری ماموران سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری انجام شد.

وی ادامه داد: ۹۲ باب خانه در خیابانهای صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین(ع) شناسایی  و پاکسازی شد.

وی گفت: در این طرح  ۱۷۴ معتاد، ۵۲ خرده فروش مواد مخدر و ۳۷ سارق شناسایی و دستگیر شده‌اند.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد:تعدادی از منازل در خیابانهای صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین غیرقانونی فعالیت می کردند و برای مردم محلی ایجاد ناامنی کرده بودند و پاکسازی این مناطق مطالبه مردمی است.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه برخی از این منازل قابل ساماندهی است، تصریح کرد: بسیاری از منازلی که بحرانی بودند پلمپ شده اند و تعدادی از مالکان نیز بازداشت می‌شود. برخی از صاحبان منازل به دنبال درآمد زایی هستند و یک اتاق را به ده الی ۱۵ نفر اجاره داده و شبی ۱۵ هزار تومان میگیرند بدون اینکه امکانات بهداشتی در این منازل ایجاد کرده‌ باشند. 

وی ادامه داد: ۳ خانم نیز در این طرح بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز