خبرگزاری کار ایران

دستبند پلیس بر دستان ملکه جیب‌برها

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۵۸۳

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک نفر جیب بر سابقه دار حرفه ای سابقه داری خبر داد که بیش از دهها فقره سرقت گوشی و وجه نقد اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه نجفی در تشریح خبر گفت: برابر شکایات و گزارش های مردمی، مبنی بر سرقت جیب بری تلفن همراه و وجه نقد توسط سارق یا سارقان  در ایستگاه های BRT خیابان مولوی – شوش – خراسان خاوران و ایستگاه های مترو به اداره هفدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی در ادامه افزود : دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره هفدهم این معاونت قرار گرفت.

کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و بازدید محل های سرقت مشخص شد سرقت توسط خانمی میانسالی صورت می‌گیرد. با بدست آمدن تصاویر سارق کارآگاهان با بررسی سوابق مجرمین سابقه‌دار حرفه‌ای در زمینه سرقت جیب بری موفق به شناسایی متهم " مهناز ۵۴ ساله" می‌شوند.

سرهنگ نجفی در ادامه افزود کارآگاهان با توجه به سرنخ های بدست آمده متوجه می‌شوند مهناز نزدیک به ۴ ماه است که از زندان آزاد شده و با حضور در محل‌های عمومی و پرتردد مرکز شهر اقدام به سرقت محتویات کیف شهروندان می‌کند که با اقدامات پلیسی نهایتا در تاریخ یازدهم آذر ماه امسال متهم را در محدوده جنوب تهران شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر می‌کنند.

مهناز با انتقال به پلیس آگاهی پایتخت ابتدا منکر هرگونه جرمی شد ولی با توجه به وجود اسناد و مدارک لب به اعتراف گشود و در بازجوی خود اعلام داشت: پس از آزادی از زندان به جهت تامین هزینه های اعتیاد و گذران زندگی به سرقت روی آوردم و در اتوبوس های BRT و ایستگاه های مترو سوژه های خود را شناسایی و با استفاده از غفلت سوژه ها در یک لحظه گوشی یا کیف پول آنها را سرقت می نمودم و گوشی های سرقتی  را به خواهرزاده ام می دادم و گوشی ها را هرکدام به ارزش ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزارتومان می فروخت و پولش را به من می داد .

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی در پایان افزود متهم تا کنون به ۲۰ فقر سرقت اعتراف نموده و برابر دستور بازپرس شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۳۴ تهران جهت شناسایی سایر شکات و جرایم احتمالی پرونده ، در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز