خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین_کرج/ بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۴ استان

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۴۲۴

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج خبر داد و گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۴ استان خبر داد.

  به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد روان در محورهای هراز ، چالوس ، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت وبرگشت) گزارش شده است همچنین محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطرنشان کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده ساسانی گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی نیز تصریح کرد: بارش برف و باران در محورهای استان های مازندران، تهران، گیلان، البرز، گلستان، زنجان، قزوین، همدان، سمنان، مرکزی، خراسان شمالی، کرمانشاه گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه بارش باران در محورهای استان های خراسان جنوبی،خراسان رضوی پیش‌بینی شده است از رانندگان درخواست کرد تا برای تردد در محورهای کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز