خبرگزاری کار ایران

بسته ‌خبری امروز سرویس اجتماعی؛

ایران به رغم تحریم‌ها و محاصره چندجانبه در زمینه علمی با اروپا برابری می‌کند/ جذب ۹ هزار پرسنل جدید در مراکز درمانی تازه تاسیس/ رایزنی با نمایندگان مجلس برای افزایش اختیارات شوراها در لایحه مالیات بر ارزش افزوده

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۲۵

ایران به رغم تحریم‌ها و محاصره چندجانبه در زمینه علمی با اروپا برابری می‌کند، جذب ۹ هزار پرسنل جدید در مراکز درمانی تازه تاسیس، رایزنی با نمایندگان مجلس برای افزایش اختیارات شوراها در لایحه مالیات بر ارزش افزوده، از مهمترین عناوین امروز سرویس اجتماعی خبرگزاری ایلنا است.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز،‌ دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

ایران در آمریکا احساس سقوط و اضمحلال ایجاد کرده است

استاد دانشگاه بغداد در واکنش‌ به تحریم‌های علمی آمریکا علیه ایران گفت: امروز ایران احساس سقوط و اضمحلال را در آمریکا ایجاد کرده است، چرا که افکار و اندیشه­‌ها و نیز دانشمندان ایرانی در حال رشد هستند.

۵ هزار پرستار استخدام می‌شوند

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۹ هزار پرسنل جدید در سیستم درمانی کشور جذب می‌شوند که ۵ هزار نفر از آنها پرستار هستند.

رایزنی با نمایندگان مجلس برای افزایش اختیارات شوراها در لایحه مالیات بر ارزش افزوده

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: امیدواریم نظر شوراها و شهرداری‌ها در لایحه مالیات بر ارزش افزوده لحاظ شود و اختیارات پارلمان و دولت محلی افزایش پیدا کند.

بخش اعظمی از اقتصاد متاثر از پدیده تغییر اقلیم است

رئیس سازمان هواشناسی گفت: برای کاهش تولید دی اکسید کربن و مصرف سوخت در حمل و نقل هوایی از مسیرهای پروازی جدید استفاده کرده‌ایم.

طراحی 15 هزار کیلومتر خطوط ریلی جدید

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خطوط ناوگان ریلی را از 4700 به 14 و 400 کیلومتر افزایش دادیم، گفت: قریب به 15 هزار کیلومتر نیز خطوط ریلی جدید را در دست طراحی و اجرا داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز