خبرگزاری کار ایران

سرهنگ گنجه خبرداد:

دستگیری ۲ عامل درگیری خیابانی در شهر ری

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۲۹۴

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۲ عامل نزاع و درگیری در محله دولت‌آباد شهر ری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید محمد گنجه در تشریح جزئیات این خبر توضیح داد: روز گذشته وقوع یک فقره نزاع و در گیری در محله دولت آباد شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و شهروندان اظهار داشتند که این افراد شرور با سلاح سرد ۲ تن از شهروندان را مصدوم کرده‌اند که بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشامی اعلامی مراجعه کردند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران در نشانی اعلامی مشخص شد که عاملان نزاع و درگیری که ۲ تن بودند پس از مجروح کردن ۲ تن از شهروندان از محل متواری شده‌اند. بلافاصله هر ۲ مصدوم برای خدمات‌درمانی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مخفیگاه یکی از عاملان نزاع و درگیری حوالی سه‌راه تقی‌آباد شناسایی شد، عنوان کرد: با هماهنگی‌های قضایی عصر روز گذشته بیست و یکم آبان، تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم منتقل کنند.

این مقام انتظامی ابراز کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه عامل دوم نزاع و درگیری حوالی دولت‌آباد شناسایی و بلافاصله قبل از متواری شدن، وی نیز در یک عملیات پلیسی دیگری دستگیر شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهمان پس از حضور در پایگاه نهم این پلیس به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: هر ۲ متهم دارای سابقه کیفری بوده و پیش نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده‌اند. هر ۲ متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز