خبرگزاری کار ایران

علت واژگونی وانت‌نیسان حامل دانش‌آموزان بشاگردی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۴۶

سرپرست پلیس راه استان هرمزگان از واژگونی یک دستگاه وانت نیسان سرویس مدرسه با ۲ کشته و ۷ زخمی در بشاگرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی نیکبخت در تشریح این خبر، اظهارداشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در ۵۰ کیلومتری شهر سردشت بشاگرد، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، خودرو وانت نیسان که حامل ۲۹ دانش آموز از روستاهای "بند باریک" و سه روستای دیگربود، واژگون شد که بر اثر این سانحه ۲ نفر از دانش آموزان حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند و ۷ نفر دیگر برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان علت این سانحه را عدم توجه کافی به جلو و نیز عدم توانایی در کنترل خودرو توسط راننده و قصور در برنامه ریزی و ساماندهی حمل و نقل در سرویس مدارس و به کارگیری وسایل نقلیه غیر ایمن توسط اداره آموزش و پرورش بشاگرد اعلام کرده اند.

به گزارش سایت پلیس، سرپرست پلیس راه هرمزگان به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار جاده ای به رانندگان توصیه کرد: بارعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی به حقوق خود ودیگران احترام گذاشته و از مواردی که موجب غفلت و حواس پرتی می شود، پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز