خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت مطرح کرد:

برگزاری موفقیت آمیز اجلاس ۶۶ وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۳۵

مدیرکل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از برگزاری موفقیت آمیز شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت مدیترانه شرقی در تهران ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد المنظری اظهار کرد: خوشحالم که با مدیریت بسیار خوب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه وزارت بهداشت، این اجلاس با کار ویژه مسئولان ایرانی به خوبی برگزار شد و همه شرکت کنندگان در این اجلاس از لحظه ورود تا خروج، از نحوه برگزاری اجلاس، رضایت کامل داشتند.

دکتر المنظری خاطرنشان کرد: گواه بسیار خوب برای سیستم بهداشتی و درمانی و فوریت های پزشکی، اتفاقی بود که برای دو نفر از همکاران ما در سازمان جهانی بهداشت در تهران رخ داد که دچار مشکلات پزشکی و قلبی شدند و سیستم نظام بهداشتی ایران به قدری سریع و کارا به این افراد رسیدگی کرد که در حد بالاترین استانداردهای بین المللی بود، بنابراین سیستم ایران بسیار کارا و تاثیر گذار است.

به گزارش وبدا، گفتنی است، شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از ۲۲ تا ۲۵ مهرماه به میزبانی تهران برگزار شد و دوره بعدی این اجلاس به میزبانی مصر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز