خبرگزاری کار ایران

پیام تقدیر فرمانده ناجا از رئیس سازمان اطلاعات سپاه به مناسبت دستگیری"روح‌الله زم"

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۵۱۷

فرمانده ناجا در پیامی به معاون فرماندهی کل و رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران از دستگیری "روح الله زم" عنصر خودفروخته غرب تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا؛ در متن پیام سردار "حسین اشتری" آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بردار ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب

معاون محترم فرماندهی کل و رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

هرچند بهترین پاداش ها برای انسان های مخلص، خشنودی و رضای پروردگار است، لیکن به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم شکر الخالق" لازم می دانم به نوبه خود از عملیات حرفه ای، هوشمندانه، مقتدرانه و انقلابی پاسداران گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در دستگیری عنصر خودفروخته و اجیر شده سرویس های اطلاعاتی آمریکایی، صهیونیستی و فرانسوی تشکر و قدردانی نمایم.

از درگاه خداوند  متعال سعادت، سلامت و دوام توفیق سربازی ولایت و خدمتگزاری جناب عالی و آحاد فرماندهان و رزمندگان دلاور و عزیز سپاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل عنایات حضرت حق و توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز