خبرگزاری کار ایران

بسته ‌خبری امروز سرویس اجتماعی؛

آمریکا، اخلاق سیاسی و تمدنی ندارد/ بی‌توجهی شهرداری به رفع نقاط حادثه‌خیز پایتخت/ آموزش به قضات برای استفاده از مجازات‌های جایگزین/ «هزینه‌‌های اربعین» نباید به عنوان طلب شهرداری از دولت لحاظ شود/ عبور روزانه ۴۵۰ هزار زائر از مرزهای کشور به عراق

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۹۰۳

آمریکا، اخلاق سیاسی و تمدنی ندارد، بی‌توجهی شهرداری به رفع نقاط حادثه‌خیز پایتخت، آموزش به قضات برای استفاده از مجازات‌های جایگزین، «هزینه‌‌های اربعین» نباید به عنوان طلب شهرداری از دولت لحاظ شود، عبور روزانه ۴۵۰ هزار زائر از مرزهای کشور به عراق، افزایش ۱۹ درصدی پرونده‌های مطالبه مهریه، از جمله عناوین اخبار مهم امروز سرویس اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز، شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ به شرح ذیل است:

آمریکا، اخلاق سیاسی و تمدنی ندارد/ امنیت توریست‌ها در ایران بیشتر از ترکیه و کشورهای اروپایی است/تحریم‌ها ایران را در بخش نظامی خودکفا کرد

استاد تاریخ مذاهب اسلامی، زبان فارسی و روابط بین‌الملل دانشگاه اولاداغ ترکیه درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: اگرچه تحریم‌ها بد است، اما برای ایران خوبی‎هایی هم آورده که موجب شده این کشور به نوعی خودکفا شود.

بی‌توجهی شهرداری به رفع نقاط حادثه‌خیز پایتخت/ شهرداری با پلیس راهور تعامل ندارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شورای شهر، شهرداری را ملزم به رفع گره‌های کور ترافیکی کرده است،‌ اما تاکنون این کار انجام نشده است.

آموزش به قضات برای استفاده از مجازات‌های جایگزین

مدیر کل بهبود روش‌ها و فرآیندهای قوه‌قضاییه از آموزش به قضات برای استفاده از مجازات‌های جایگزین خبر داد.

«هزینه‌‌های اربعین» نباید به عنوان طلب شهرداری از دولت لحاظ شود/ افزایش مهاجرت از تهران

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: شهرداری‌های با جمعیت بالاتر از ۵۰ هزار نفر را ملزم کردیم که پدیده مهاجرت را در مدیریت شهری در نظر بگیرند.

کشته‌شدن ۷ زائر ایرانی در تصادف محور بدره_جسام/ عبور روزانه ۴۵۰ هزار زائر از مرزهای کشور به عراق/افزایش کرایه خودروهای عراقی به دلیل ضعف نظارت

دبیر ستاد مرکزی اربعین از کشته‌شدن ۷ زائر ایرانی در تصادف محور بدره_جسام خبر داد.

پایان نامه‌ها تا سال ۹۹ الکترونیکی می‌شوند

معاون اداری و مالی وزارت علوم گفت: از الکترونیکی شدن پایان‌نامه‌ها تا سال ۹۹ خبر داد.

وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها مسئولیت آموزش مدیریت سبز را به عهده دارند

معاون علمی و فرهنگی سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: اگر مدیریت سبز مورد توجه قرار بگیرد و به درستی به کار گرفته شود می‌تواند مصارف بیش از حد را کاهش داده و میزان آن را کنترل کند.

برگزاری اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه در تهران به معنای شکست سیاست‌های خصمانه علیه ایران است

نشست خبری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با برگزاری شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در تهران، امروز (شنبه) در محل وزارت بهداشت برگزار شد.

کاهش آمار طلاق‌های توافقی در کشور/افزایش ۱۹ درصدی پرونده‌های مطالبه مهریه

مدیر کل پیشگیری های فرهنگی اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از کاهش آمار طلاق‌های توافقی در کشور خبر داد.

دانشجویان توجه به محیط‌زیست را مدنظر قرار دهند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان باید توجه به محیط زیست را مدنظر داشته باشند تا در آینده آن را اعمال کنند و شاهد اثرات مهم آن باشند.

مصدومیت یک مرد میانسال بر اثر حریق در منزل مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق و مصدومیت یک مرد میانسال در یک منزل مسکونی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز