خبرگزاری کار ایران

توضیحات دانشگاه شهید بهشتی درباره اتمام همکاری با محمد فاضلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۰۷

دانشگاه شهید بهشتی درباره اتمام همکاری با محمد فاضلی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه دانشگاه شهید بهشتی آمده است:

به استحضار می‌رساند، در پی درج مطالبی درخصوص «اتمام همکاری آقای دکتر فاضلی با دانشگاه شهید بهشتی»، روابط‌عمومی دانشگاه شهید بهشتی توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل منتشر نموده است. 

به اطلاع می‌رساند، براساس آئین نامه‌های جذب و ضوابط جاری تمدید قرارداد اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، عضو هیئت علمی پیمانی موظف است در یک بازه زمانی مشخص، شرایط تمدید فعالیت خود را از منظر عمومی، آموزشی و پژوهشی فراهم نماید؛ در صورتی‌که عضو در پایان دوره پیمانی، امتیازات قانونی ادامه خدمت را کسب ننماید، قرارداد همکاری ایشان با دانشگاه تمدید نخواهد شد. 

موضوع قرارداد پیمانی آقای دکتر محمد فاضلی پس از طی مراحل اداری در جلسه هیئت اجرایی جذب دانشگاه مورخ ۱۵/۶.۱۴۰۰ مطرح و به‌علت‌عدم انجام تکالیف مقرر در مواد ۲۱.۲۲ و ۱۱۴ آئین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی، پرونده ایشان مورد تایید هیئت قرار نگرفت. 

این رای قابل اعتراض در هیئت اجرایی جذب دانشگاه و متعاقبا در هیئت اجرایی جذب مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مآلاً در مراجع قضایی مربوطه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز