خبرگزاری کار ایران

اجرای چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۷۷۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای چهاردهمین طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور خبر داد و گفت: ارزش کالاهای مکشوفه در این طرح، بیش از یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: براساس برنامه های عملیاتی تدوین شده سال جاری، چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با اولویت قاچاق دام زنده، طیور، اقلام اساسی و خوراکی و محصولات استراتژیک (گندم، آرد و نهاده های خوراک دامی و کشاورزی) و .. در دو هفته با استفاده از ظرفیت رده های انتظامی و مرزبانی در سراسر کشور اجرا شد.

 

وی افزود: در اجرای این مرحله از طرح که استان های کردستان، گلستان، البرز، فارس، لرستان و اصفهان بیشترین کشفیات را داشتند در مجموع یک هزار و ۶۷۱ راس دام زنده ، ۵۱ هزار و ۴۱۰ قطعه طیور، بیش از یک هزار و ۵۲۱ تن انواع کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، محصولات و نهاده های کشاورزی و سایر اقلام مکشوفه قاچاق و ممنوعه و... کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد، کردند تصریح کرد: در طرح مذکور ۵۶۵ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و ۳۷۷ خودروی قاچاق‌بر توقیف و روانه پارکینگ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز