خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از تولیدات آموزشی سازمان مدیریت بحران تهران در کتب درسی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۶۵۰

بخش‌هایی از محتوای تولید شده آموزشی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در زمینه‌های همچون آمادگی در برابر زلزله و سیل، کوله نجات و شناسایی نقاط امن در کتب درسی دوره‌های ابتدایی و متوسطه نظری مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، شاهین مظفری سرپرست آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان با بیان این مطلب افزود: بر اساس اعلام دفتر انتشارات و فناوری آموزش وزارت آموزش و پرورش تولیدات محتوایی آموزش الکترونیکی و چند رسانه‌ای که از سوی سازمان برای بهره برداری در کتب درسی ارائه شده بود در کتب دوره‌ی ابتدایی، متوسطه و همچنین مجله رشد آموزش علوم زمین مورد استفاده قرار گرفت. 

وی افزود: پویا نمایی آموزشی، شناسایی نقاط امن و چگونگی تهیه کوله نجات در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بخش زمین پویا (آموزش الکترونیک و چند رسانه‌ای) مورد بهره برداری قرار گرفت. 

همچنین فیلم‌های آموزشی هومن شاهی، آمادگی در برابر زلزله و تهیه کوله نجات در دروس مجازی زمین‌شناسی پایه یازدهم دوم متوسطه مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وی افزود: بر اساس اعلام دفتر انتشارات فناوری آموزشی این وزارتخانه همچنین دو تولید محتوای آموزشی این سازمان در قالب اینفوگرافی و نیز محتوای آموزشی آمادگی در برابر زمین لرزه و سیل در بخش آموزش علوم زمین نسخ الکترونیک مجله رشد مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز