خبرگزاری کار ایران

امتحانات دانشگاه تربیت مدرس از دوم بهمن آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۲۹۳

معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس جزییات برگزاری امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، آزمون‌های پایان نمیسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه، با توجه به دستورالعمل ابلاغی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه‌ها، به منظور حفظ استانداردهای آموزشی و رعایت دقت و اعتبار آزمون‌های دروس مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه برگزار می‌شود. 

بر این اساس، کلیه آزمون‌های پایان نیمسال اول دانشگاه تربیت مدرس به جز آزمون‌های دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت غیر حضوری و در بازه زمانی شنبه ۲ تا ۲۳ بمن برگزار خواهد شد. 

ارزیابی نهایی دانشجویان نیز به صورت ترکیبی از آزمون‌های پایان نیمسال با رعایت حداقل وزن ۵۰ درصد از امتیاز نهایی دانشجو و سایر ارزیابی‌ها و سایر فعالیت‌های دانشجو در فرآیند آموزشی نیمسال انجام می‌شود. 

با اعلام دانشگاه تربیت مدرس امتحانات دروس مدرسی (مخصوص دانشجویان تربیت مدرس) طی روزهای ۲ تا ۷ بهمن ماه و امتحانات دروس تخصصی از ۹ تا۲۳ بهمن ماه برگزار خواهد شد و ثبت نمرات اولیه طی بازه زمانی ۲ تا ۲۹ بهمن ماه خواهد بود. 

مهلت اعتراض دانشجویان نیز از شنبه ۳۰ بهمن تا چهارشنبه ۴ اسفند ماه اعلام شده است و نمرات نهایی دانشجویان از روز ۵شنبه ۵ اسفند تا ۹ اسفند خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز