خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون استاندار تهران بر اصلاح فرآیندها در نظام اداری استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۷۳۴

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: اصلاح نظام اداری با هدف اثربخشی و کارایی در فرایندها به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمت مطلوب به مردم پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، سومین نشست کارگروه توسعه مدیریت و منابع به ریاست محمدمهدی کاظمی و با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، تقی زاده مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

کاظمی در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری کارگروه توسعه مدیریت اظهار داشت: فرهنگ اداری زمینه‌ساز اصلی تحولات است که می‌تواند جلوی فرایندهای طولانی، وقت گیر و بدون خروجی را بگیرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اصلاح نظام اداری افزود: اصلاح نظام اداری با هدف اثربخشی و کارایی در فرایندها و روش های اداری به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمت مطلوب به مردم پیگیری می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تفویض اختیارات به فرمانداری ها و بخشداری ها عنوان کرد: برخی از وظایف استانداری در راستای تسهیل و تسریع در انجام امور، به فرمانداری ها واگذار می شود تا افزایش بهره وری سازمانی میسر شود، البته تفویض اختیارات محدود و در چارچوب مواردی است که امکان واگذاری فراهم شده است.

وی همچنین بر توسعه نظام اداری الکترونیک و تدوین و بهسازی روش های کنترل کیفیت تاکید داشت.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، در ادامه جلسه موضوعاتی در مورد معرفی رابطین معاونین و فرمانداری‌ها جهت ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ و همچنین تبدیل وضعیت استخدامی مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز